Mødet var indkaldt med følgende dagsorden:
1. Bestyrelsenkonstituererdig.
2. Drøftelseafgeneralforsamlingen. 3. Eventuelt.
Tilstede var: Børge, Tommy, Sigurd, Ole, Søren, Lise og Peter.
Ad. 1:
Bestyrelsen konstituerede sig som følger (der er en kortfattet beskrivelse af arbedsområdet):
Formand:
Børge
Afholdelse af bestyrelsesmøder Kommunikation udadtil
Pressemeddelelser Fondsansøgninger Kommunen, Sponsorer
i samarbejde med Pr. Gruppen
i samarbejde med Formanden.
i samarbejde med Booking
i samarbejde med Vedligehold
Næstformand: Tommy
Supplerer formanden
Kasserer: Ole
Regnskab og budget Fakturere sejladser Betaler regninger Forsikringer
Indkøb Medlemskartotek
Sekretær:
Søren
Indkalde til møder
Referater
Udsende meddelelser til medlemmer mm.
Tommy
Søfartsstyrelsen sejlads Sikkerhed skib og remissen Instruktion af besætningen
Skipper:
Booking:
Tørnelister
Salg af sejladser Tørnelister
i samarbejde med Booking
ikke endelig svar
i samarbejde med kasserer i samarbejde med Skipper
Vedligehold af skib: Søren
(Henning)
Vedligeholdelseslister og arbejdslister
Indkøb i samarbejde med Kasserer Indkøb og læsning af kul til sejladser
Flytning af skib for opfyring
Vedligehold af maskine: Erik
Søfartsstyrelsen syn af skib
Vedligeholdelseslister og arbejdslister
Indkøb i samarbejde med Kasserer
Vandbehandling.
Nye medlemmer: Sigurd
Information til nye medlemmer Fremvisning af skib og værksted
Kabys: Lise
i samarbejde med Kasserer og Pr. udvalg
Indkøb til sejlads
Tørnelister i samarbejde med Booking
Projekt kedel: Stig
Pr. Udvalg:
Styrer og koordinerer kedelprojektet
Peter
Hjemmesiden
Salgsmateriale
Skilte på havnen mv.
Profiltøj i samarbejde med Bestyrelsen
Festudvalg: Lise
Skovture Julefrokoster Sommerfester Andre sociale tiltag
Ad 2:
Generalforsamlingen, som blev afholdt d. 14 juni 2021, var 2020 generalforsamlingen. Pga. corona situationen, har 2020 generalforsamlingen jo været udsat. Der vil blive afholdt en generalforsamling i slutningen af 2021, som så bliver 2021 generalforsamlingen. Med lidt lykke og held, kan vi så i 2022 afholde generalforsamlingen til normal tid!
Det blev påpeget, at der skete procedurefejl ved den afholdte generalforsamling, idet bestyrelsessuppleanterne ikke blev valgt ved et særskildt valg, men sammen med valg til bestyrelsen.
Ad 3:
En del emner blev diskuteret under dette pkt., men som sædvane kan der ikke træffes nogen beslutning under pkt. eventuelt.
Referent Søren